Administratieve STER
Ben jij de “duizendpoot” op het gebied van administratie, HRM en communicatie en wil je zo snel mogelijk aan de slag?


Onze slogan is “Reach for the Stars” en dat is niet voor niks. We produceren topkwaliteitsproducten voor een internationale klantenkring. We kweken twee type kamerplanten: de groene Dracaena en de bloeiende Phalaenopsis. Om onze kwaliteit te kunnen garanderen hebben we een sterrenteam op kantoor zitten om de administratieve zaken in goede banen te leiden. Een van hen heeft onlangs besloten om iets anders te gaan doen en daarom zoeken we naar een nieuwe ster. Deze gaat nauw samenwerken met Priscilla (doet o.a. de crediteurenadministratie) en Alex Duindam, commercieel directeur en naast sales & marketing ook verantwoordelijk voor F&A, HRM en ICT.
Werkzaamheden
- Het verzorgen van de administratie en registraties ten aanzien van productie, wet- en regelgeving, diverse certificeringen, enz.
- Plaatsen van wekelijkse bestellingen voor gebruiksartikelen.
- Personeelszaken, zoals Arbozorg, dossier en archivering.
- Het schrijven van teksten voor de interne communicatiemiddelen.
- Het organiseren van scholing van onze werknemers.
- Beheer van het dossier “veiligheid” (BHV, RI&E).
- Je verzorgt de verjaardagen, jubilea, attenties en cadeaus.
- Je organiseert bedrijfsuitjes en activiteiten.
- … en je doet eventueel de boodschappen voor de altijd gezellige vrijdagmiddagborrel.
Affiniteit met de tuinbouw is een pré maar belangrijker is jouw enthousiasme. Je vindt het leuk om het bedrijf te ondersteunen daar waar dat nodig is en je pakt de werkzaamheden met plezier op. Je hebt een spilfunctie waarin je ook regelmatig contact hebt met andere afdelingen en medewerkers in het bedrijf over uitlopende onderwerpen.
We verwachten van onze nieuwe collega:
- een afgeronde MBO4 opleiding
- een aantal jaren praktijkervaring met soortgelijke werkzaamheden
- een proactieve houding
- een hoge mate van zelfstandigheid en flexibiliteit
- goede computervaardigheden (MS Office) en ICT kennis
- bij voorkeur woonachtig in het Westland
Piet Vijverberg biedt jou…
- een parttimebaan, waarbij we de uren (min. 10, max. 20 uur p/w), werkdagen en tijden samen bepalen. We zijn hierin heel flexibel.
- een informele nuchtere werkomgeving binnen een groeiende organisatie.
- korte communicatielijnen tussen de enthousiaste en bevlogen collega’s.
- een leuke, verantwoordelijke en afwisselende functie, met de mogelijkheid jezelf verder te ontwikkelen binnen ons vooruitstrevende en innovatieve familiebedrijf.
- goed salaris en dito voorwaarden.
Solliciteren?
Ben je geïnteresseerd en heb je zin om bij ons mooie bedrijf aan de slag te gaan? Neem dan contact met ons via hr@pietvijverberg.nl of met Alex Duindam telefonisch/Whatsapp via 06-43359094 en we maken een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking. Neem een kijkje op onze website www.pietvijverberg.nl voor meer informatie over ons bedrijf.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.